TutorialaiKomercinis

Hostingo paketo aktyvavimas

Šiuo metu aptarsime visą informaciją ir procedūrą, kaip atnaujinti Hostico kliento paskyroje esančius talpinimo planus.

5
Peržiūros 323Paskelbta: 20/03/2025de Mark Dohi

Kiekvienas iš mūsų susidūrė su situacija, kai nepavyko atlikti mokėjimo dėl įvairių priežasčių, o mūsų paslaugos buvo sustabdytos. Paslaugos atnaujinimas, daugumai atvejų, reiškia, kad reikia susisiekti su palaikymo komanda, o jei jie nesuteikia telefoninės arba pokalbių palaikymo, vienintelis likęs sprendimas yra el. paštas, kuris, priklausomai nuo komandos greitumo, gali suteikti greitesnį arba lėtesnį sprendimą.

Vėliau pereisime per reikiamus žingsnius, kad reaktivuotume Hostico kliento paskyroje esančią prieglobos paslaugą.

Pirmas dalykas, kurį turime padaryti, yra užtikrinti, kad būtume autentifikuoti klientų paskyroje teisingai, kur yra sustabdytas paslaugas.

Po to, eikime į kairę sekcijoje „Paslaugos” ir pasiekiame sustabdytą paslaugą iš paskyros, kurią norime atnaujinti.

servicii suspendate Hostico

Jei prie paslaugos prieita teisingai, visos parinktys skydelyje bus monochrominės (neryškios), išskyrus skiltį puslapio viršuje.

Norint pradėti reaktinimo procesą, paspausime žalią mygtuką „Laikinas reaktinimas”.

reactivare-servicii

Pastaba: Jei paketo atnaujinimas yra neįmanomas (dėl įvairių priežasčių), pranešimas puslapio viršuje nebus rodomas, o atnaujinti bus neįmanoma.

Jei procesas vyko sėkmingai, mus pasitiks patvirtinimo pranešimas, o po puslapio atnaujinimo visos prieglobos paketo funkcijos vėl taps aktyvios.

Pastaba:

  • Pagal numatymą, prieglobos paslaugos automatiškai laikomos aktyvios 7 dienas po termino pabaigos. Paketo atnaujinimą galima prašyti dar 7 papildomas dienas, bendrai sudarant 14 dienų atidėjimą nuo termino pabaigos.
  • Paslaugų atnaujinimas yra galimas tik po 90 dienų. Jei prašėte anksčiau atnaujinti per pastarąsias 90 dienų, atnaujinimas nebus galimas nei jums, nei Hostico operatoriui.
  • Jei paslaugos sustabdomos dėl kitų priežasčių, pvz., Hostico sąlygų ir taisyklių pažeidimų, atnaujinti per klientų sąsają nėra įmanoma.
  • Paslaugos, kuri buvo uždaryta, atstatymas nėra įmanomas. Jei turėjote svetainės prieglobos paketą, kuris buvo ištrinamas iš Hostico serverių, turėsite arba pateikti naujos prieglobos paslaugos užsakymą (jei seni failai nėra svarbūs), arba susisiekti su palaikymo komanda, kad patikrintumėte, ar yra galimybė atkurti senus failus.
  • Jei per pastarąsias 90 dienų nesikreipėte dėl reaktivavimo ir reaktivavimo mygtukas nėra rodomas, turėsite susisiekti su prekybos skyriumi, kad patikrintumėte pateiktą situaciją.

Panašūs straipsniai

PHP versijos keitimas cPanel VPS hosting paketams naudojant MultiPHP ManagerTutorialai /cPanel

Šiame straipsnyje pristatysime reikalingus žingsnius PHP versijos keitimui cPanel paskyroje naudojant MultiPHP Manager.

42
de Sebastian Szlivka
Peržiūros 1958
Atnaujinta prieš 11 mėnesių
Paskelbta: 18/10/2017
IP adreso atblokavimas Hostico serveriuoseTutorialai /Dev

Šiame vadove bus pristatyti žingsniai, reikalingi IP adreso, kuris yra įtrauktas į firewall, atblokuoti Hostico serveriuose.

31
de Mark Dohi
Peržiūros 929
Atnaujinta prieš 13 dienų
Paskelbta: 05/10/2020
SSL sertifikato diegimas WordPress'eTutorialai /WordPress

Išmokite, kaip įdiegti SSL sertifikatą WordPress, užtikrinant automatinį persiunčiamąjį a HTTPS ir perduodamų duomenų šifravimą. Sekite paprastus žingsnius!

26
de Cătălin Adrian
Peržiūros 6680
Atnaujinta prieš 3 mėnesius
Paskelbta: 28/02/2018
SSH nustatymai WebuzoTutorialai /Webuzo

Šiame pamokoje sužinosite, kaip užblokuoti SSH prieigą prie Webuzo serverio, aktyvuojant ryšį ir sukonfigūruojant reikiamą prievadą.

20
de Alexandru Rogojan
Peržiūros 561
Atnaujinta prieš 13 dienų
Paskelbta: 12/06/2018
Paslaugų, susijusių su svetainių talpinimu, nutraukimas.Tutorialai /Komercinis

Šiame vadove mes iliustruojame procesą, kaip galima atšaukti prieglobos paslaugą iš Hostico kliento paskyros.

16
de Mark Dohi
Peržiūros 6708
Atnaujinta prieš 11 mėnesių
Paskelbta: 04/06/2018