Hostingo paketo aktyvavimas
Šiuo metu aptarsime visą informaciją ir procedūrą, kaip atnaujinti Hostico kliento paskyroje esančius talpinimo planus.
Kiekvienas iš mūsų susidūrė su situacija, kai nepavyko atlikti mokėjimo dėl įvairių priežasčių, o mūsų paslaugos buvo sustabdytos. Paslaugos atnaujinimas, daugumai atvejų, reiškia, kad reikia susisiekti su palaikymo komanda, o jei jie nesuteikia telefoninės arba pokalbių palaikymo, vienintelis likęs sprendimas yra el. paštas, kuris, priklausomai nuo komandos greitumo, gali suteikti greitesnį arba lėtesnį sprendimą.
Vėliau pereisime per reikiamus žingsnius, kad reaktivuotume Hostico kliento paskyroje esančią prieglobos paslaugą.
Pirmas dalykas, kurį turime padaryti, yra užtikrinti, kad būtume autentifikuoti klientų paskyroje teisingai, kur yra sustabdytas paslaugas.
Po to, eikime į kairę sekcijoje „Paslaugos” ir pasiekiame sustabdytą paslaugą iš paskyros, kurią norime atnaujinti.
Jei prie paslaugos prieita teisingai, visos parinktys skydelyje bus monochrominės (neryškios), išskyrus skiltį puslapio viršuje.
Norint pradėti reaktinimo procesą, paspausime žalią mygtuką „Laikinas reaktinimas”.
Pastaba: Jei paketo atnaujinimas yra neįmanomas (dėl įvairių priežasčių), pranešimas puslapio viršuje nebus rodomas, o atnaujinti bus neįmanoma.
Jei procesas vyko sėkmingai, mus pasitiks patvirtinimo pranešimas, o po puslapio atnaujinimo visos prieglobos paketo funkcijos vėl taps aktyvios.
Pastaba:
- Pagal numatymą, prieglobos paslaugos automatiškai laikomos aktyvios 7 dienas po termino pabaigos. Paketo atnaujinimą galima prašyti dar 7 papildomas dienas, bendrai sudarant 14 dienų atidėjimą nuo termino pabaigos.
- Paslaugų atnaujinimas yra galimas tik po 90 dienų. Jei prašėte anksčiau atnaujinti per pastarąsias 90 dienų, atnaujinimas nebus galimas nei jums, nei Hostico operatoriui.
- Jei paslaugos sustabdomos dėl kitų priežasčių, pvz., Hostico sąlygų ir taisyklių pažeidimų, atnaujinti per klientų sąsają nėra įmanoma.
- Paslaugos, kuri buvo uždaryta, atstatymas nėra įmanomas. Jei turėjote svetainės prieglobos paketą, kuris buvo ištrinamas iš Hostico serverių, turėsite arba pateikti naujos prieglobos paslaugos užsakymą (jei seni failai nėra svarbūs), arba susisiekti su palaikymo komanda, kad patikrintumėte, ar yra galimybė atkurti senus failus.
- Jei per pastarąsias 90 dienų nesikreipėte dėl reaktivavimo ir reaktivavimo mygtukas nėra rodomas, turėsite susisiekti su prekybos skyriumi, kad patikrintumėte pateiktą situaciją.