Tutorialai • Komercinis
Palaikymo valandų valdymas
Sužinokite, kaip įsigyti ir valdyti Hostico teikiamas pagalbos valandas, įskaitant jų pridėjimo ir valdymo žingsnius.
Peržiūros 643Atnaujinta 2 aniPaskelbta: 15/03/2023de Mark Dohi
Įvadas
- Šiame straipsnyje aptarsime būtinus žingsnius, kaip įsigyti paramos valandas iš Hostico teikiamų paslaugų, taip pat kaip jas valdyti.
Veiksmai, kurių reikia laikytis
- Palaikymo valandų pridėjimas atliekamas tiesiogiai prisijungus prie Hostico kontrolės pulto ir nuėjus į puslapio apačią. Iš čia pamatysite langą pavadinimu Palaikymas, kur mes pasieksime Pridėti mygtuką.
- Vykdant užsakymą, bus rodomas meniu, kuris leidžia pasirinkti norimą palaikymo valandų skaičių.

- Paskelbus valandų pridėjimo procedūrą, pro forma sąskaita-faktūra bus automatiškai sugeneruota kliento paskyroje, o po sandorio užbaigimo palaikymo valandos bus automatiškai paskirstytos.
- Vis dar toje pačioje puslapyje yra kita langas, kuris skaičiuoja panaudotas palaikymo valandas skirtingoms operacijoms. Sąsajoje matysite, kad kiekvienam atskiram prašymui bus atidarytas palaikymo bilietas paskyroje, kuriame bus informacija, susijusi su apmokestinama procedūra, taip pat likusios palaikymo valandos.

Note:
- Standartinė pagalba liks nepakitusi, o pagalbos valandos bus skirtos operacijoms, kurios nėra įtrauktos į standartinę pagalbą (veiksmai, kuriuos gali atlikti tiesiogiai klientas (su Hostico pagalbos komandos pagalba arba be jos), tačiau dėl įvairių priežasčių prašomi atlikti Hostico operatorių).
- Palaikymo valandos priklauso nuo grąžinimo politikos, tačiau tik nenaudotos. Valandos, panaudotos užklausoms, negali būti grąžinamos, jei jos atsisakoma.
- Pagalbos valandų galiojimas yra neribotas.
- Palaikymo valandų taikomos sąlygos ir terminai yra pateikti Palaikymo / Pagalbos puslapyje.