TutorialaiKomercinis

Palaikymo valandų valdymas

Sužinokite, kaip įsigyti ir valdyti Hostico teikiamas pagalbos valandas, įskaitant jų pridėjimo ir valdymo žingsnius.

Peržiūros 643Atnaujinta 2 aniPaskelbta: 15/03/2023de Mark Dohi

Įvadas

  • Šiame straipsnyje aptarsime būtinus žingsnius, kaip įsigyti paramos valandas iš Hostico teikiamų paslaugų, taip pat kaip jas valdyti.

Veiksmai, kurių reikia laikytis

  • Palaikymo valandų pridėjimas atliekamas tiesiogiai prisijungus prie Hostico kontrolės pulto ir nuėjus į puslapio apačią. Iš čia pamatysite langą pavadinimu Palaikymas, kur mes pasieksime Pridėti mygtuką.
  • Vykdant užsakymą, bus rodomas meniu, kuris leidžia pasirinkti norimą palaikymo valandų skaičių.

  • Paskelbus valandų pridėjimo procedūrą, pro forma sąskaita-faktūra bus automatiškai sugeneruota kliento paskyroje, o po sandorio užbaigimo palaikymo valandos bus automatiškai paskirstytos.
  • Vis dar toje pačioje puslapyje yra kita langas, kuris skaičiuoja panaudotas palaikymo valandas skirtingoms operacijoms. Sąsajoje matysite, kad kiekvienam atskiram prašymui bus atidarytas palaikymo bilietas paskyroje, kuriame bus informacija, susijusi su apmokestinama procedūra, taip pat likusios palaikymo valandos.

Note:

  • Standartinė pagalba liks nepakitusi, o pagalbos valandos bus skirtos operacijoms, kurios nėra įtrauktos į standartinę pagalbą (veiksmai, kuriuos gali atlikti tiesiogiai klientas (su Hostico pagalbos komandos pagalba arba be jos), tačiau dėl įvairių priežasčių prašomi atlikti Hostico operatorių).
  • Palaikymo valandos priklauso nuo grąžinimo politikos, tačiau tik nenaudotos. Valandos, panaudotos užklausoms, negali būti grąžinamos, jei jos atsisakoma.
  • Pagalbos valandų galiojimas yra neribotas.
  • Palaikymo valandų taikomos sąlygos ir terminai yra pateikti Palaikymo / Pagalbos puslapyje.

Panašūs straipsniai

Perkelti .ro domenąTutorialai /Domenai

Šis vadovas pateikia reikalingus veiksmus, kaip gauti leidimo raktą iš ROTLD panelei, siekiant perkelti .ro domeną pas naują registratorių.

77
de Mark Dohi
Peržiūros 1523
Atnaujinta prieš 1 metus
Paskelbta: 06/02/2018
PHP versijos keitimas cPanel VPS hosting paketams naudojant MultiPHP ManagerTutorialai /cPanel

Šiame straipsnyje pristatysime reikalingus žingsnius PHP versijos keitimui cPanel paskyroje naudojant MultiPHP Manager.

46
de Sebastian Szlivka
Peržiūros 2295
Atnaujinta prieš 1 metus
Paskelbta: 18/10/2017
IP adreso atblokavimas Hostico serveriuoseTutorialai /Dev

Šiame vadove bus pristatyti žingsniai, reikalingi IP adreso, kuris yra įtrauktas į firewall, atblokuoti Hostico serveriuose.

32
de Mark Dohi
Peržiūros 1131
Atnaujinta prieš 7 mėnesius
Paskelbta: 05/10/2020
Pridėti antrinį kontaktą (subkontaktą)Tutorialai /Komercinis

Pridėkite antrinį kontaktą Hostico kliento paskyroje sekdami paprastus žingsnius. Įsitikinkite, kad turite esamą paskyrą ir įgalinote reikalingas teises.

27
de Mark Dohi
Peržiūros 2143
Atnaujinta prieš 1 metus
Paskelbta: 08/07/2017
El. pašto paskyros kūrimas cPanel'eTutorialai /cPanel

cPanel skydelis leidžia kurti neribotą el. pašto dėžučių skaičių, susijusių su talpinamais domenais. Šis vadovas paaiškins, kokių žingsnių reikia norint sukurti ir pasiekti el. pašto dėžutę.

26
de Cătălin Adrian
Peržiūros 4627
Atnaujinta prieš 1 metus
Paskelbta: 28/06/2017