El. pašto nustatymų atnaujinimas.
Atnaujinkite el. pašto nustatymus Hostico paskyroje, kad gautumėte suasmenintas pranešimų apie priežiūrą, paslaugas, akcijas ir saugumą.
Įvadas
Šis straipsnis pristatys kiekvieną pritaikytų pranešimų sistemos aspektą ir žingsnius, reikalingus jos aktyvavimui kliento paskyroje;
Reikalavimai
Aktyvus Hostico kliento paskyra;
Galiojantis el. pašto adresas;
Žingsniai
- Imediatai prisijungus prie kliento paskyros, pasiekiame meniu kairėje puslapio pusėje, tada pereiname prie lauko Vartotojas;
- Iš čia bus tęsiama puslapio apačioje iki skyriaus El.pašto nustatymai;
- Kaip matote ir žemiau pateiktoje nuotraukoje, pirmosios 3 kategorijos yra įjungtos pagal nutylėjimą, nes tai yra pranešimai, kurie gali tiesiogiai paveikti kliento paskyrą ir susijusias paslaugas, o paskutinės trys yra neprivalomos;
- Pasirenkame kategorijas, už kurias norime gauti pranešimus, ir užbaigiame procedūrą paspausdami mygtuką Patvirtinti;

Kategorijos yra tokios:
Privalomi:
• Prieži/intervencijos (techniniai/pobūdis techniniai veiksmai, atliekami įrangai ir paslaugoms, kurie gali sukelti jų nutraukimus);
• Paslaugos (kainų atnaujinimai, paslaugų pašalinimas, paslaugų atnaujinimas ir pan.);
• Teisiniai (naudojimo taisyklių ir sąlygų atnaujinimas ir pan.);
Pasirinktiniai:
• Akcijos (kainų arba promo kuponai);
• Naujienos (naujų paslaugų ir funkcijų įdiegimas, dokumentacija Hostico ar Awesome Projects);
• Saugumas (įvairūs saugumo rekomendacijos);
Pastaba
- Pranešimai bus siunčiami periodiškai, tačiau ne rečiau kaip kas 30 dienų nuo paskutinio pranešimo (atlyginant skubiais atvejais);
- Atsisakymą galima padaryti laikantis anksčiau paaiškintos procedūros, bus atžymėti neprivalomi pasirinkimai.