TutorialaiKomercinis

Subkontraktų faktūrų aktyvavimas

Subkontų billingas aktivavimas Hostico paskyroje yra paprastas. Sekite žingsnius, kad sukurtumėte subkonto, priskirtumėte jį paslaugai ir nustatytumėte finansines notifikuotas.

3
Peržiūros 1198Atnaujinta 1 anPaskelbta: 08/06/2022de Mark Dohi

Įvadas

Šiame straipsnyje aptarsime subkontaktų kūrimo procesą ir jų priskyrimą paslaugai Hostico kliento paskyroje, siekiant užtikrinti faktūravimą.

Reikalavimai

  • Galiojantis subkontraktas
  • Veiksminga paslauga Hostico kliento paskyroje

Žingsniai

Po prisijungus prie Hostico kliento paskyros, reikia eiti į dešinę pusę ir pasirinkti skyrių Naudotojas.
Atidarytame puslapyje bus naršoma žemyn iki skyriaus Susiję kontaktai, po to bus sukurtas subkontaktas paspaudus mygtuką Naujas kontaktas

contact-nou-cont

Pastaba: Jei jau yra galiojantys subkontakai Hostico kliento paskyroje, subkontakto sukūrimo žingsniai gali būti praleisti

Užpildykite pateiktus duomenis pagal poreikį (fizinis asmuo arba juridinis asmuo), po to peržiūrėkite skyrių Korespondencija ir leidimai papildomiems nustatymams. Įvesti duomenys turi būti teisingi / tikri, kitaip subkontaktas nebus patvirtintas, kas sukels neįmanoma paskirti paslaugai.

svarbu! Norint sukonfigūruoti sąskaitų faktūrų pranešimus, skyriuje Korespondencija reikia pažymėti laukelį Finansiniai, kuris automatiškai atvers dvi papildomas žymeles:

  • Izoliu - Finansinės pranešimai bus siunčiami tik už paslaugą, kurios subkontraktas buvo priskirtas
  • Global - Finansinės pranešimai bus siunčiami už visas paslaugas, turimas jūsų paskyroje

Pasibaigus užtikrinti, kad subkontraktas yra teisingai sukonfigūruotas, pereisime arba į Paslaugos skyrių (dėl prieglobos paketų), arba į Domenai skyrių.
Atidarysime norimą paslaugą, po to dešinėje veiksmo meniu pasirinksite parinktį Kontaktų apskaita

meniu-actiuni-subcontact

Pastaba: Jei paslaugai nėra priskirta subkontraktoriaus, bus rodoma žinutė "Išjungta"

Atidarius langą, bus pasirinktas norimas kontaktas ir veiksmas bus patvirtintas paspaudus mygtuką "Taip"

confirmare-alocare-subcontact

Pastaba: Jei norite pakeisti subrangovą, galite pasirinkti kitą kontaktą, po kurio mes patvirtinsime procedūrą.
Situacijose, kai norime pašalinti kontaktą iš paslaugos, bus pasirinkta Atstatyti parinktis.

Pastebėjimas

  • Paslaugos, turinčios tą pačią mokėjimo datą, tačiau turinčios skirtingus subkontraktus, gaus atskiras sąskaitas kiekvienai paslaugai.
  • Po paskyrus subkontraktą paslaugai, būsena bus pakeista į "Laukiama", o po to, kai prekybos skyrius patvirtins duomenis, būsena bus pakeista į "Aktyvi"

Panašūs straipsniai

Pridėti antrinį kontaktą (subkontaktą)Tutorialai /Komercinis

Pridėkite antrinį kontaktą Hostico kliento paskyroje sekdami paprastus žingsnius. Įsitikinkite, kad turite esamą paskyrą ir įgalinote reikalingas teises.

27
de Mark Dohi
Peržiūros 2143
Atnaujinta prieš 1 metus
Paskelbta: 08/07/2017
El. pašto paskyros kūrimas cPanel'eTutorialai /cPanel

cPanel skydelis leidžia kurti neribotą el. pašto dėžučių skaičių, susijusių su talpinamais domenais. Šis vadovas paaiškins, kokių žingsnių reikia norint sukurti ir pasiekti el. pašto dėžutę.

26
de Cătălin Adrian
Peržiūros 4627
Atnaujinta prieš 1 metus
Paskelbta: 28/06/2017
Paslaugų, susijusių su svetainių talpinimu, nutraukimas.Tutorialai /Komercinis

Šiame vadove mes iliustruojame procesą, kaip galima atšaukti prieglobos paslaugą iš Hostico kliento paskyros.

20
de Mark Dohi
Peržiūros 421
Atnaujinta prieš 1 metus
Paskelbta: 04/06/2018
Proformos faktūros pakeitimasTutorialai /Komercinis

Šiame vadove pateikiamos veiksmų, reikalingų neapmokėtos proformos sąskaitos duomenų pakeitimui, instrukcijos.

12
de Mark Dohi
Peržiūros 4741
Atnaujinta prieš 2 metus
Paskelbta: 29/05/2019
Domenio perkėlimasTutorialai /Komercinis

Šiame vadove sužinosite, kaip pateikti užsakymą dėl domeno pervedimo iš kito registratoriaus į Hostico.

8
de Mark Dohi
Peržiūros 4363
Atnaujinta prieš 9 mėnesius
Paskelbta: 28/10/2017