Subkontraktų faktūrų aktyvavimas
Subkontų billingas aktivavimas Hostico paskyroje yra paprastas. Sekite žingsnius, kad sukurtumėte subkonto, priskirtumėte jį paslaugai ir nustatytumėte finansines notifikuotas.
Įvadas
Šiame straipsnyje aptarsime subkontaktų kūrimo procesą ir jų priskyrimą paslaugai Hostico kliento paskyroje, siekiant užtikrinti faktūravimą.
Reikalavimai
- Galiojantis subkontraktas
- Veiksminga paslauga Hostico kliento paskyroje
Žingsniai
Po prisijungus prie Hostico kliento paskyros, reikia eiti į dešinę pusę ir pasirinkti skyrių Naudotojas.
Atidarytame puslapyje bus naršoma žemyn iki skyriaus Susiję kontaktai, po to bus sukurtas subkontaktas paspaudus mygtuką Naujas kontaktas

Pastaba: Jei jau yra galiojantys subkontakai Hostico kliento paskyroje, subkontakto sukūrimo žingsniai gali būti praleisti
Užpildykite pateiktus duomenis pagal poreikį (fizinis asmuo arba juridinis asmuo), po to peržiūrėkite skyrių Korespondencija ir leidimai papildomiems nustatymams. Įvesti duomenys turi būti teisingi / tikri, kitaip subkontaktas nebus patvirtintas, kas sukels neįmanoma paskirti paslaugai.
svarbu! Norint sukonfigūruoti sąskaitų faktūrų pranešimus, skyriuje Korespondencija reikia pažymėti laukelį Finansiniai, kuris automatiškai atvers dvi papildomas žymeles:
- Izoliu - Finansinės pranešimai bus siunčiami tik už paslaugą, kurios subkontraktas buvo priskirtas
- Global - Finansinės pranešimai bus siunčiami už visas paslaugas, turimas jūsų paskyroje

Pasibaigus užtikrinti, kad subkontraktas yra teisingai sukonfigūruotas, pereisime arba į Paslaugos skyrių (dėl prieglobos paketų), arba į Domenai skyrių.
Atidarysime norimą paslaugą, po to dešinėje veiksmo meniu pasirinksite parinktį Kontaktų apskaita

Pastaba: Jei paslaugai nėra priskirta subkontraktoriaus, bus rodoma žinutė "Išjungta"
Atidarius langą, bus pasirinktas norimas kontaktas ir veiksmas bus patvirtintas paspaudus mygtuką "Taip"

Pastaba: Jei norite pakeisti subrangovą, galite pasirinkti kitą kontaktą, po kurio mes patvirtinsime procedūrą.
Situacijose, kai norime pašalinti kontaktą iš paslaugos, bus pasirinkta Atstatyti parinktis.
Pastebėjimas
- Paslaugos, turinčios tą pačią mokėjimo datą, tačiau turinčios skirtingus subkontraktus, gaus atskiras sąskaitas kiekvienai paslaugai.
- Po paskyrus subkontraktą paslaugai, būsena bus pakeista į "Laukiama", o po to, kai prekybos skyrius patvirtins duomenis, būsena bus pakeista į "Aktyvi"