Aš sumokėjau, kodėl rodo neapmokėtą sąskaitą?
Sužinok, kodėl nepanaikinta sąskaita atsiranda iškart po mokėjimo ir kaip yra apdorojami mokėjimai paslaugų aktyvavimui. Naudingos detalės čia!
Mokėjimai yra apdorojami rankiniu būdu komercijos departamento pagal gautų mokėjimų tvarką. Esant dideliam mokėjimų srautui arba problemoms dėl mokėjimo, gali atsirasti vėlavimų tarp kliento atlikto mokėjimo ir PVM sąskaitos faktūros išdavimo, taip pat paslaugų aktyvavimo ar atnaujinimo. Vis dėlto, didžiojoje dalyje atvejų PVM sąskaita faktūra išrašoma per kelias minutes nuo mokėjimo gavimo.
Svarbu: Paskutinę mėnesio dieną arba paskutinėmis mėnesio dienomis, sąskaitos faktūros už kortele atliktus mokėjimus bus išrašomos tik pirmą darbo dieną po mėnesio. Nors sąskaita faktūra šiuo laikotarpiu rodys NEMOKĖTA statusą, užsakytos arba atnaujintos paslaugos bus apdorojamos kaip prašyta. Šis delsimas yra nulemtas apskaitos priežasčių, ir vėliau bus išrašyta galutinė PVM sąskaita už gautą sumą. Dėl sąskaitos faktūros struktūros galite pasikonsultuoti šiame tutoryje.
Jei mokate bankiniu pervedimu, rekomenduojame nusiųsti mokėjimo įrodymą adresu commercial@hostico.com, jei norite aktyvuoti ar pratęsti paslaugas iš anksto. PVM sąskaita faktūra bus išrašyta tik po to, kai pinigai bus gauti Hostico banko sąskaitoje. Bankinių operacijų apdorojimas gali užtrukti nuo 2 iki 24 valandų vidiniams pervedimams, o užsienio operacijų atveju trukmė gali siekti 48-72 valandas, priklausomai nuo išduodančios banko.