Dažnai užduodami klausimaiEl. paštas

Į mano el. pašto dėžutę gaunu daug el. laiškų su tema „Pašto pristatymas nepavyko: siunčiamas pranešimas atgal siuntėjui“. Kokia yra priežastis ir ką galiu padaryti?

Atradinkite žemiau, kodėl gaunate el. laiškus su tema Mail delivery failed: returning message to sender, ir ką galite padaryti šiuo klausimu.

2
Peržiūros 1858Atnaujinta 4 luniPaskelbta: 05/11/2018de Sebastian Szlivka

Gali būti keletas priežasčių, kodėl el. pašto dėžutė nuolat gauna žinutes su tema “Mail delivery failed: returning message to sender”. Dažniausios priežastys yra:

1. El. paštas siunčia SPAM tipo žinutes

  • Norint išspręsti šią problemą, būtina atkurti paveiktos el. pašto dėžutės slaptažodį. Jei naudojate cPanel, galite sekti šį vadovą: Slaptažodžio atkūrimas el. pašto dėžutėje cPanel.
  • Taip pat rekomenduojama nuskenuoti visus įrenginius, iš kurių prieinate prie šio el. pašto dėžutės, naudodami atnaujintą antivirusinę programą.

2. Svetainės kontaktinė forma generuoja SPAM tipo žinutes

  • Jei jūsų svetainėje yra kontaktinė forma, ji gali tapti SPAM robotų taikiniu.
  • Norint išvengti tokio elgesio, rekomenduojame įdiegti CAPTCHA modulis kontaktinėje formoje.

Panašūs straipsniai

Kodėl elektroniniai laiškai patenka į gavėjo šlamštą?Dažnai užduodami klausimai /El. paštas

Sužinok, kodėl tavo el. pašto žinutės patenka į šlamštą ir kaip to išvengti. Atrask dažniausias priežastis ir veiksmingus sprendimus, kad pagerintum žinučių pristatomumą.

1
de Sebastian Szlivka
Peržiūros 7475
Atnaujinta prieš 4 mėnesius
Paskelbta: 09/02/2019
Kas yra CAPTCHA ir kokie skirtumai tarp CAPTCHA, ReCAPTCHA ir NoCAPTCHA?Dažnai užduodami klausimai /Dev

Sužinokite, kas yra CAPTCHA ir skirtumai tarp CAPTCHA, reCAPTCHA ir noCAPTCHA. Atraskite, kaip veikia šios internetinės patvirtinimo metodai.

de Mark Dohi
Peržiūros 882
Atnaujinta prieš 9 mėnesius
Paskelbta: 29/04/2022