Dažnai užduodami klausimai
Naršykite per +550 Hostico dokumentacijos straipsnių
Šiame straipsnyje paaiškinsime safelisting terminą ir kaip jį aktyvuoti įvairiose el. pašto platformose.
Sužinok, kaip prisijungti prie el. pašto paskyros naršyklėje, naudodamas administravimo skydus, tokius kaip cPanel arba Webuzo, su saugiais ir nesaugiais saitais.
Atraskite el. serverius, naudojamus cPanel, Webuzo ir Plesk valdymo pultuose, įskaitant SMTP, POP3 ir IMAP protokolus.
Atradinkite žemiau, kodėl gaunate el. laiškus su tema Mail delivery failed: returning message to sender, ir ką galite padaryti šiuo klausimu.
Šiame DUK mes paaiškinsime, kas yra DKIM (DomainKeys Identified Mail), SPF (Sender Policy Framework) ir DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance) bei kokia jų rolė.
Patikrink, ar tavo vietinis IP yra sąrašuose, ir kaip prašyti išbraukimo. Sek paprastus žingsnius, kad pagerintum savo el. laiškų pristatymo rodiklį.
Sužinok, kodėl tavo el. pašto žinutės patenka į šlamštą ir kaip to išvengti. Atrask dažniausias priežastis ir veiksmingus sprendimus, kad pagerintum žinučių pristatomumą.
Sužinokite, kaip pasiekti el. pašto dėžutes per webmail arba el. pašto klientus, tokius kaip Outlook ir Thunderbird. Naudingi nustatymo vadovai, įskaitant ir „Android“.
Sužinokite, koks yra skirtumas tarp IMAP ir POP3 protokolų, naudojamų prisijungimui prie el. pašto dėžutės, ir jų įtakos operacijoms.
Laikas tarp el. pašto išsiuntimo ir gavimo gali skirtis priklausomai nuo tam tikrų veiksnių. Sužinok, kurie tai veiksniai!