Dažnai užduodami klausimai
Naršykite tarp daugiau nei 700 Hostico dokumentacijos straipsnių
AWStats nerodo statistikos, jei paskyra yra aktyvi mažiau nei 24 valandas. Palaukite dieną ir patikrinkite dar kartą; susisiekite su technine pagalba, jei problema išlieka.
Etapai, pateikti šiame straipsnyje, aprašo procedūrą, kaip galima pasiekti papildomo domeno arba papildomojo domeno cPanel.
Atradojame pastražyje žemiau, kodėl pasirodo klaida A DNS įrašas domenui NUME_DOMENIU jau egzistuoja.
Subdomenai yra būtini papildomų domenų veikimui cPanel. Sužinok, kodėl šių subdomenų negalima ištrinti.
Sužinokite šiame straipsnyje, ar galite turėti daugiau vartotojų su skirtingomis slaptažodžiais prisijungimui prie cPanel.
Sužinok, kaip pasiekti cPanel: per tiesiogines nuorodas arba paskyros IP, atsižvelgiant į nameserverių nustatymus.
Atraskite, kodėl cPanel neišnagrinėja jūsų užimamos vietos po failų ar el. paštų ištrynimo, ir ką galima padaryti šiuo klausimu
Atnaujinkite savo cPanel paskyrą siųsdami el. laišką adresu techninis@hostico.com. Atkreipkite dėmesį: visa informacija bus ištrinta, o paskyra grįš į pradinę būseną.
Sužinok, kaip pridėti wildcard tipo subdomenį cPanel, kad nukreiptum visus neegzistuojančius subdomenius į tam tikrą aplanką.