Dažnai užduodami klausimaicPanel

Kaip galiu atstatyti savo cPanel paskyrą (ištrinti visą informaciją)?

Atnaujinkite savo cPanel paskyrą siųsdami el. laišką adresu techninis@hostico.com. Atkreipkite dėmesį: visa informacija bus ištrinta, o paskyra grįš į pradinę būseną.

5
Peržiūros 658Atnaujinta 9 luniPaskelbta: 22/09/2018de Sebastian Szlivka

Jei norite atstatyti savo cPanel paskyrą ir ištrinti visą informaciją apie hostingą, turėsite išsiųsti el. laišką adresu help@hostico.com su prašymu to padaryti. Taip pat turėsite apsvarstyti šiuos aspektus:
- visa informacija apie hostingą bus ištrinta: duomenų bazės, failai, el. laiškai, cronjobs, peradresavimai, vartotojo nustatymai ir taip toliau.
- cPanel paskyra grįš į pradinę būseną, kaip buvo aktyvavimo momento hosting paketo.

Panašūs straipsniai

cPanel man neatnauja užimtą vietą talpykloje po failų arba el. laiškų ištrynimo. Ką galima padaryti?Dažnai užduodami klausimai /cPanel

Atraskite, kodėl cPanel neišnagrinėja jūsų užimamos vietos po failų ar el. paštų ištrynimo, ir ką galima padaryti šiuo klausimu

de Sebastian Szlivka
Peržiūros 338
Atnaujinta prieš 3 mėnesius
Paskelbta: 29/10/2018
Kas yra techninė pagalba pagal subkontraktą?Dažnai užduodami klausimai /Dev

Suporto techninės pagalbos, viršijant Hostico, kaip vartotojai yra paskirstomi ir kokia jų autorizacijos svarba teikiant paslaugas.

de Mark Dohi
Peržiūros 297
Atnaujinta prieš 2 metus
Paskelbta: 12/07/2022