Tutorialai • Komercinis
Pridėti antrinį kontaktą (subkontaktą)
Pridėkite antrinį kontaktą Hostico kliento paskyroje sekdami paprastus žingsnius. Įsitikinkite, kad turite esamą paskyrą ir įgalinote reikalingas teises.
27
Peržiūros 1748Atnaujinta 11 luniPaskelbta: 08/07/2017de Mark Dohi
Įvadas
- Kliento paskyroje pridėjimo antrinio kontakto procedūra.
Reikalavimai
- Esamas Hostico klientų paskyra.
Žingsniai
- Po prisijungę prie kliento paskyros turėsite pasiekti rubriką Vartotojas, kairėje pusėje puslapio.
- Bus nauja puslapis, kuriame apačioje bus sekcija Susiję kontaktai, kartu su naujo kontakto pridėjimo parinktis.
- Jei norite, kad šis kontaktas turėtų autentifikavimo ar redagavimo teises Hostico kliento paskyrai, turite pažymėti antrinės paskyros funkcijų aktyvinimo langelį.
- Norint gauti pranešimus, kuriuos antrinis kontaktas gaus el. paštu, turėsite pažymėti atitinkamas langelių:
- Baigus nustatymus , kad jie būtų išsaugoti ir pridėtas antrinis kontaktas, spauskite